Tüketicilerin günün her saati dijital olarak bağlandıkları bir zamanda, radyo birçok şey için güvenilir bir kaynak olmaya devam ediyor ve dijital gürültünün üzerinde öne çıkıyor.
Radyo her yaştan yetişkin için en iyi ortamdır ve 18 yaşın üzerindeki tüm yetişkinlerin yüzde 93’üne ulaşır. İster tanıdık şarkılar duymak ister günümüzün en popüler şarkılarını dinlemek, bir felaket sırasında kritik bilgiler almak için olsun.
En son haberler veya topluluktaki önemli olaylar hakkında bilgi edinmek olsun, tüketiciler en sevdikleri radyo istasyonlarına ve kişilere ihtiyaç duydukları bilgileri istedikleri zaman almak için radyoya güvenirler.
Ayrıca radyo, işletmelerin mesajlarını hedef müşterilerine iletmeleri için önemli bir kanal olduğunu kanıtlıyor.